CarFreak! Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Bump, Bump! :bump Ingen som kan hjelpe meg? helpme Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 redningen er nær! last ned dette programmet: http://www.download.com/Easy-Slide-Show-Creator/3000-2189_4-10326131.html?tag=lst-0-3 Der kan du enkelt lage slideshows med muzak å greier :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Der kom en redende engel! Takker! :kiss Edit: Eh, må man betale for å få vekk det merket som kommer opp midt på sliteshowet?? :w00t Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hei CarFreak! Mye bra her, men kanskje det kunne vært litt spennende å variere vinkel på bildene av stillestående bilder? Variasjon av vinkler gjør ofte at en bildeserie fra slike treff blir langt mer interresante. Mitt forlag til å gjøre det enda bedre... :) Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hei CarFreak!Mye bra her, men kanskje det kunne vært litt spennende å variere vinkel på bildene av stillestående bilder? Variasjon av vinkler gjør ofte at en bildeserie fra slike treff blir langt mer interresante. Mitt forlag til å gjøre det enda bedre... :) Helt enig med deg ;) Når jeg kom hjem fra treffet og så bildene på pc'en så tenkte jeg det samme, for mye av sammen vinkel. Men tenkte før jeg kom til gatebil at 'nå skal jeg øve meg på å skråvinkler' og ta mye av det, og det ble det vist! tannløs Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg