Skyline_401 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 idag møtte jeg en bmw m3 eller om det var en 325, i mot gående kjørerettning, møtte den på olavsgår,sånn 12,halv 1 tiden.. den var hvit, med masse dekaler, rød/blå, tror jeg har sett den på bilforumet her.. dere har sikkert sett den før, det var ikke en ny m3, var Gammel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hvis den hadde rød/blå dekaler går jeg ut ifra at det er en E30 Warsteiner M3. Eller jeg går med ut ifra at det er en kopi da ;) Har vært så uheldig å fått slettet alle bildene mine på dataen, men er HELT sikkert noen andre her som har bilder av en slik en :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Fant visst et allikavel:D Var det noe alla denne? Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ooooh Yes! men tror det var gull felger på den.. ihvertfall i midten av Felgen.. vis jeg ikke tar feil, kom ganske fort.. Men den var Lik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 så en helt lik på jessheim i går tror jeg det var.. tøff.. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det er en av mine favorittbiler. akkurat den der. Laga en tråd på mediaforumet hvor jeg spurte etter bilder og filmer av den. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Er det ikke et par stykker av disse i norge? (som er orginale Warsteinere ) Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg