Gå til innhold

Kjøp av bil, MB 190e

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

Ok, burde kanskje postet denne på 190 forumet, men er lite aktivitet der, og man får alltid svar på sånne ting på dette forumet :) hellothere

 

Historien er som følger, sånn for ordens skyld ;

 

En kamerat av meg hadde en volvo 240, som han skulle selge.. Saken var da att han skulle kjøpe Bmw'n min, så da tok jeg volvoen i delbetaling, og solgte den.. Men like etterpå, da fikk han en 190e av stefaren sin, så da satt han der med 2 biler..

 

Uintressant? ja..

 

Men 190'n hadde infernalsk ventiltikking, så den raste, ikke veldig lenge etter att han hadde overtatt den, så nå står den hjemme hos meg.. Og for å si det sånn, så har jeg ikke lyst til att han skal komme og hente den, så jeg spurte etter en pris på bilen.. Han skulle ha 4000kr for den.. (med rast motor da) Ja, ok, tenkte jeg.. Får sikkert prutet den ned i 3000kr, men ser ikke att det er nødvendig kanskje? Den skal inn på EU neste år en gang, årsavgift betalt, og omreg trenger jeg ikke tenke på i første omgang, da den fortsatt kan stå på kompisen min..

 

Hvilke feil burde jeg se etter? Tør påstå å si att bilen er bulkfri, og pen.. Må da være en helt OK pris?

 

 

Bilder kommer her..

 

mb01.jpg

 

mb02.jpg

 

mb03.jpg

 

mb04.jpg

 

mb05.jpg

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, ny motor kommer vel ikke på så mye, om jeg bare skal ha en sånn som sitter i? 2.0 8v med mekanisk innsprut?

 

delebil til 2-3 lapper burde være å oppdrive? med mye rust liksom

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, ny motor kommer vel ikke på så mye, om jeg bare skal ha en sånn som sitter i? 2.0 8v med mekanisk innsprut?

 

delebil til 2-3 lapper burde være å oppdrive? med mye rust liksom

 

sant..men for 5k får du en god motor da..synes du skal gi han 3k og en 6pack med øl si takk for handelen så har du en fin bil..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår