Kjellah Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som har noen fine tegninger pA en stol jeg kan ha ratt og pedaler til playstation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Altsåm du skal ha en stol som du kan feste ratt og pedaler til?.. Må vel i tilfellet ha noen form for stativ i tillegg... Jeg vet om ett, det er det Solberg Edition, som er laget for dette formålet. Men hvis du er kun ute etter stol, kan jo Sparco og Recaro være aktuelle, fetteren min sitter i en Recaro foran TV'en, deilig spør du meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H22Lude Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Antar at det var tegninger til en grei ramme du tenkte på.Det beste der er vel å låne en sånn solberg sak og kopiere den tenker jeg,eller bare bruke litt fantasi det er ikke så mye som skal til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg