Stig-Arne Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Slik ser altså min bil ut bak fra. Og siden jeg har spoiler så trenger jeg nytt enderør som står litt i stil med resten.. MEN.. jeg er på ingen måte ute etter det største som finns.. da det bare blir for dumt på en slik bil. hvordan hadde dette passet? Tar gjerne i mot tips.. kunne også tenkt meg ett lite ovalt rør.. men hvordan hadde det passet? merk: dette er ingen bil som hverken går godt eller ser spesielt überfet ut.. så litt anonymitet er jo greitt.. Edit: Som dere sikkert ser så er støtfangeren svært bleket.. mao.. ikke spesielt svart lengre. Noen smarte tips til å gjøre den svart igjen på en enkel måte? Om denne sku vise seg å være malplasert så er det fint om en moderator kunne være så vennlig å flytte den til rett plass :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Er tilbud på slikt på biltema nå for tiden... hehe notin Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 er nettopp det.. skal til bergen i måndedskiftet så da tenkte jeg skulle handle inn litt tjafs til bilen. Men siden jeg bor 90 mil unna nermeste biltema butikk så ville jeg gjerne ha meninger om hvordan det passer.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 jeg ser noen enderør har dempingsmateriale, hva har det å si? blir lyden annerledes eller hvor bra er det der i det hele tatt? Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg