audi_s4 Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 2000 mod, 77 000km, tiptronic, sportsunderst, blå met, exonlys, Skinn, klima, servicehefte, el-seter/vindu/ takluke/ speil, navigasjon, 8 høyt, regnsensor, multifunksjonsratt, cruiskont, tlf, aut blend speil, avt hengefeste, takstativ, bakseter med utstyr følger med ++. Bilen er meget velholdt og strøken, må sees! Selges 269 000,- Ring Magnus på 905 44 072 Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Pris kan diks, skal bort fort som F.... Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Var ikke dette litt dyrt? Driver og skal kjøpe en slik bil, og det er flere som har stått til 225 og 230. (motorbørsen,autodb,tv2 tekst) Kommer du deg under dette kan jeg være interresert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Rune Var ikke dette litt dyrt? Driver og skal kjøpe en slik bil, og det er flere som har stått til 225 og 230. (motorbørsen,autodb,tv2 tekst) Kommer du deg under dette kan jeg være interresert. Har tenkt akkurat samme tanke om at det hørtes dyrt ut, normalt ligger 2.5 TDI rundt 230'. Har du lyst på enda litt rimligere kan du jo kjøpe min 2.8, link står i signaturen min;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Hvor mye kan prisen diskuteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg