bimmer_boy Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hei, jeg lurte på hvordan jeg regner ut import avgifter. da må det være inkl toll og alt sånt vil ha en total pris på bilen med all avgifter inkl. har tenkt å importere en bil fra tyskland, har aldri gjort det før så jeg tenkte å prøve det nå. TAKK FOR HJELPEN.. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hei, jeg lurte på hvordan jeg regner ut import avgifter. da må det være inkl toll og alt sånt vil ha en total pris på bilen med all avgifter inkl. har tenkt å importere en bil fra tyskland, har aldri gjort det før så jeg tenkte å prøve det nå. TAKK FOR HJELPEN.. Først må du vite følgende: - Bilens egenvekt - Bilens effekt - Motorens volum - Prisen du må betale for bilen i Tyskland i NOK. Så går du inn her - Tyskland.org Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 takk for svar.. Først må du vite følgende:- Bilens egenvekt - Bilens effekt - Motorens volum - Prisen du må betale for bilen i Tyskland i NOK. Så går du inn her - Tyskland.org Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg