stev-1 Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 her er enda en modd av meg.. harbytta bakgrunn.. får ikke det til så bra.. noen råd?? har ikke byttet dekk(felger) bak.. på grunn av at den må ha børne dekk..ehhe(ler*) org: modd: C&C pleas.. Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hmm. ser litt rart ut mn. dårlig brushing der:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Felgene var litt for like... :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malboro-king Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 den var ikke særli bra ass.. hakke sett at du har gjort det så jævli dårli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 kan ikke si jeg datt av stolen av begeistring... har egentlig ikke noe med det du har gjort å gjøre.. eller... det har det jo da, men jeg får veldig Volvo 142 assosiasjoner og for mitt vedkommne så er ikke det særlig positivt... men... rock on! Lykke til neste gang.. kan bare bli bedre detta! :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg