torslett Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Etter å ha kjørt lenge på en gammel golf 2 som nermest hoppa når jeg kjørte på en hump og det knirket og knaket i alle retninger, bestemte jeg meg for å kjøpe noe som var litt nyere. Jeg ville enten ha en audi 80, 90 eller 100.. En kompis av meg har akkurat bytta inn sin Audi 80 B4 93 mod 2.0E, i en Audi 90 2.3 20v 88 mod med en bil forhandler.. Jeg synest gamle bilen var meget pen så jeg tenkte at jeg skulle høre hva pris han tenkte på.. 45.000 sa han og jeg vart interesert med en gang.. det var samme prisen kompisen min hadde gitt for bilen da han kjøpte den og han har fiksa en del på den.. I tillegg så sto de 17" på 90'en som egentli ikke passet på den. Så dem fulgte med min bil. er ikke sikker på hva merke dem er? noen som vet ? Jeg er iallefall kjempefornøyd med bilen:) Videre planer har jeg egentlig ikke tenkt så veldig mye over enda. Har tenkt på en liten hekk vinge og bakrute deksel. Og en liten frontleppe på orginal fanger om jeg finner en jeg liker.. Noen som vet om en plass med sånt ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Pen bil! :) :wave Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 fin den, quattro? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Takk for det :) Nei, det er nok ingen quattro..:/ Audi 80 2.0E 93 mod. Skulle ønske det var quattro da Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Er det mulig å sette midtarmlene fremme på denne ? slenger med 3 nye bilder av bilen :) bilen skulle stått litt annerledes på tivoli bildet.. menmen.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
relbert Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 ser veldig pen ut den bilen din !! er den like fin inni ? bare litt synd at det ikke er quattro, men så lenge det er fire ringer bakpå .. Siter Audi 80 quattro competition B4 Saab 9000icc 2.0l 16v doch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Takk for det :) Den er vell nesten penere inni enn på utsiden. Panseret er veldig falmet.. får håpe jeg får rubbet det så det ser sann passe bra ut. Inni er det så og si helt strøkent.. det er noe veldig lite styr på ene dør siden på passasjer side. (kan ta bilde av det) men ellers er resten strøkent.. ikke slitasje hull på setene ingen svi hull taket er kvitt og ikke grått av skitt. bagasjerommet er rent og pent og har nesten ikke noe støv osv... Bilder: Er ikke så spennende.. igrunn ganske standard;) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Krem, grattis :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Takk for det :) Det er ikke noen som har noe tips på hva jeg kan gjøre med bilen da ? jeg lurer litt på å kjøpe en leppe til å ha på orginal fanger. Har ikke funnet en jeg liker enda.. Er det noen der ute som vet en plass der dem selger noe slikt ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 De eneste skadene jeg finner på interiøret.. Det er ikke svi høl.. Det er bare 3 små skader jeg ikke helt vet hva dem kommer av.. Bakseta er helt strøkne :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 veldig pen bil du har! hellothere hva med S2-front? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Takk for det :) Pen front det der.. Men den er vel ganske dyr ? hvor får man taki slikt? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 For dere som liker masse bilder :) Enjoy :D Skal Foresten bygge skikkelig anlegg ut i veka kanskje :) Bygge subb nedi reservehjul brønnen.. Noen som har prøvd det på en audi 80 ? Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Da er anlegget ferdig bake:) Iallefall sann nesten ferdig.. Er ikke helt fornøyd med plata over basskassa.. Det vart ikke helt slik jeg tenkte hullet skulle være. Lagde til hattehylla også :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 blei tøft... audi 80 er gromm bil:D *vill oxo ha* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg