salms Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Har en Audi V8 som funker finfint, sånn egentlig.. :) Har mista nærlyset på'n. Lurte på om det finnes noe sted hvor jeg kan få tak i koblingsskjema over originale brytere? eller et sted hvor jeg kan få en oversikt over vanlige kontakter, og hva de forskjellige koblingspunktene er til. De er jo merket med 56, 1, 56a, 9, 10, X, PR, P1, P, 30, 58 og 56b. Jeg husker fra skolen og en gang jeg kobla om lysene og instrumantpanelet på en ascona jeg hadde, at de forskjellige "benevnelsene" har standard betydning. Men husker jeg slikt nå da, nå som jeg faktisk har bruk for det? nope! Så, om dere vil belære meg, så gjerne det. andre merkede koblinger på bryterenheten: K, 53c, H.Wi/Wa(tror jeg), 49, 30a, J, 53, 53b, 53a, 53e, L oh 49a. (tør jeg tippe at 53'ene har med forskjellige hastigheter på vindusviskerne å gjøre?).. Håper noen har smarte innspill, gjerne litt kjapt, da ratt og faenskap er demontert på bilen nå.. hehe :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Har du sjekka pærer og sikringer :hammer Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Har du sjekka pærer og sikringer :hammer hehe, ja.. :p Nå lurer jeg bare på hva 56 er forno.. Åpna "isolasjonen" på strømpa som holder alle ledningene fra bryterne. Der var det en uendelig sammensmelta spaghetti. Må ha vært snakk om bare timer før hele dritten tok skikkelig fyr.. så nå har jeg fått fram de viktigste lysa, og bytta alle ledningene. Men ene ledninga, den som kommer ut fra punktet merket 56, den henger bare i løse lufta nå, uten noen ledning å koble til.. hehe.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg