spnDude Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Halohalo.. Jeg vet ikke noe om dette, men jeg har sett og lurer på hvorfor. Noen Focuser har brei bakfanger, mens noen andre har flat, ikke fult så brei bakfanger.. er det noe forskjeller ved disse? kan man f.eks sette på en flat fanger der det har hvert en massiv en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Eeeeeh??? Flat kontra ikke flat? Den fikk et par lister på 2002 mod hvis det er det du mener? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Skjønte ikke helt hva du mente her... Kan du ikke finne noen bilder som forklarer litt bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Er det noe forskjell på disse to fangerne, om det er forskjellige fester og sånt på disse? den store Den lille blei det litt mer klart nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ikke for å rote til tråden her. men du Mondeo. kan du fortelle litt om Focus Zx3. hva er det for en utgave ? er dette en turbomodell eller noe ? mvh marius Siter fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Aaaaah, nå er jeg med.. Den blåe er en USA utgave, og der er det no regler om hva en støtfanger skal tåle..Uansett, den europeiske er finere! ZX3 er vel den amerikanske utgaven av ST 170, men jeg er litt usikker på motor, turbo har den ikke men muligens en 2,3 liter Duratec! Mye rart i USA Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Okok, da vet jeg det.. Det med ZX3'n, jeg lurte på det samme for en stund siden og sendte en mail til ford co. ZX3 er ikke en type bil, sånn smo trend, ambiente osv. Det er bare noe storbritania bruker for å vise om det er 3 dørs eller 5 dørs.. Det var det svaret jeg fikk... Også høres det ebdre ut ;) f.eks ZX3T (3 dørs turbo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Okok, da vet jeg det.. Det med ZX3'n, jeg lurte på det samme for en stund siden og sendte en mail til ford co. ZX3 er ikke en type bil, sånn smo trend, ambiente osv. Det er bare noe storbritania bruker for å vise om det er 3 dørs eller 5 dørs.. Det var det svaret jeg fikk... Også høres det ebdre ut ;) f.eks ZX3T (3 dørs turbo) ZX3 er en modell solgt i USA ;) England har ikke ZX3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Det kan godt hende, men det var hvertfall det svaret jeg fikk på mail da jeg spurte det folket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Det kan godt hende, men det var hvertfall det svaret jeg fikk på mail da jeg spurte det folket.. Hvilket folk? ZX3 er vel noe tilsvarende europeisk ST170 tror jeg... Har ikke sett så nøye på de akkurat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hvilket folk? ZX3 er vel noe tilsvarende europeisk ST170 tror jeg... Har ikke sett så nøye på de akkurat... folket fra http://www.ford.no eller noe sånt.. sendte de en mail og fikk tilbake det som jeg har skrevet over.. men det er tydeligvis feil.. men ettfett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg