snipermib Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hei! Er det noen som vet hvordan oppkoblingen på en dobbeltspolet sub er? Har tatt i innkjøp av ny basser nå, og er usikker på hvordan jeg kobler den ut i fra forsterkeren. uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=39&ids=artID <----- der ska de stå det som trengs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 kobler du pluss og pluss sammen, og minus og minus, sammen, så får du 2ohms last om hver spole er 4ohm og 1ohm om spolene er 2ohm. Hvis du lar den ene plussen gå til pluss på forsterkeren, og lar minus på den sia som går til forsterkeren gå til pluss på andre siden, og så lar minus fra den siden gå til minus på forsterkeren, så får du 8ohms last ved 4ohms spoler, og 4ohm ved 2ohms spoler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipermib Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Takk dere ha, nå har jeg jeg et bra utgangspunkt til å montere opp basseren :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg