passat kara Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=870922 hehehe... Mange som gikk på? .... Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 uffamei, det er faenmeg mange som virkelig voldtar disse bilene om da'n ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 jeg gikk fem på :| huff, daakar bilen Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Får håpe ikke eiern ser dette å blir lei seg da .. hehe men er 2 gamle 1ere på auto db nå da! la den ene på en annen link her på forumet, den ser veldig bra ut egentlig.. men bilder forteller jo ikke alt :) den andre var en grønn en fra oslo av gamle typen me små bak lykter. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Får håpe ikke eiern ser dette å blir lei seg da .. hehe Han skal jo selge den uansett;) og det er garantert noen som syns den er tøff Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 litt offtopic, men møtte akkurat på deg i motgående retning før HIL. kjørte en sølvfarget toyota yaris ;) Får håpe ikke eiern ser dette å blir lei seg da .. hehe men er 2 gamle 1ere på auto db nå da! la den ene på en annen link her på forumet, den ser veldig bra ut egentlig.. men bilder forteller jo ikke alt :) den andre var en grønn en fra oslo av gamle typen me små bak lykter. vemund Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 meg du mener? Jeg har vært på jobb siden klokka 06.00 jeg.. hehe *sjekke parkeringsplassen* hehe edit: ja, jeg er trøtt . Glem det du:) hehe... huff uhhmmwhat? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 litt offtopic, men møtte akkurat på deg i motgående retning før HIL.kjørte en sølvfarget toyota yaris ;) heftig, så deg ikke jeg. hadde det litt travet i dag å så.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg