Bård Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Jeg er på jakt etter noen fine brytere. Jeg skal til å bygge kabinett til en PC, og trenger noen fine brytere. Kabinettet skal være i børstet stål, og jeg håper å finne noen brytere som også er i børstet stål / svart plast. Bryterene må ha lav profil (ikke sånne 10 cm lyshorn fra biltema :)). De bør maks stikke 1cm ut av monteringsoverflaten. Og så må de være trykknapper (tilbakefjærende). Noen som vet om butikker i Trondheim hvor de selger fine brytere? Clas Ohlson, CDCardig og Biltema har ikke slike brytere som jeg er ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Originally posted by Walter_Melon Jeg tror ikke jeg var alene om å tolke tittelen din feil... ;) Det stemmer :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet April 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Kanskje en lite gjennomtenkt tittel, men her er hva jeg er på jakt etter: http://www.maplin.co.uk/products/module.asp?CartID=030405102502949&moduleno=12203&modulecode= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg