ice_man Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 jeg lurte litt på om d er noen som har amcar magasinet m bilen min inni:) jeg kjøpte den av en kar her oppe i nord å jeg fikk da se så vit at den bilen har vært i amcar....:driving d er snakk om min chevrolet monte carlo ss, som er hvit m t-tak.... vist noen har d kan de ikke si i fra til meg??? :thanks Sign: ice_man the line belove is true the line above is false Siter Sign: ice_man :naaaws The Line Belove Is False The Line Above Is True :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Vet du hvilket nr. av Amcar den er i? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice_man Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 sorry...har ikke peil...men var på amcar sine sider å tittet litt, å der sto d at d var 2 repotasjer om monte calo, å d sto to årstall...men er ikke sikker på om d var mod nr eller nr på bladet. men d sto i alle fall 87 og 88...... vet ikke om d har noe å si.... sign:ice_man the line belowe is true the line above is false Siter Sign: ice_man :naaaws The Line Belove Is False The Line Above Is True :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Den var i amcar nr 2. 1995. 3 siders reportasje. Da var det Asbjørn Johansen som jobber i amcar som eide den. Bladet kan du nok bestille hos amcar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice_man Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 hehe.....tusen takk....godt å vite at d er noen som vet:) :naaaws Sign: ice_man the line belove is true the line above is false Siter Sign: ice_man :naaaws The Line Belove Is False The Line Above Is True :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg