Gå til innhold

Min MB 190E 2.0


vwgolf86

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Lenge siden det har skjedd noe nå, har hatt endel andre ting å bruke penger på, men nå blir det merce for alle penga:)

 

Har tatt av front leppa nå til vinteren, blir vell så jeg selger den.

Har også kjøpt meg 16v delskinn, så må bygge om hele interiøret til sort

Smile

 

Nye vinterfelger nå da, siden jeg solgte de andre jeg hadde

 

SSA51616.jpg

 

SSA51614.jpg

 

SSA51623.jpg

Volvo 940 Turbo

BMW 520

X MB 190E

X MB 190D

X Golf 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Fått inn setene nå, så mangler å skifte dashen, teppet og div deksler, venter med det til våren, har ikke noe garasje å være i så blir litt kaldt.

 

DSC02989.jpg

 

SSA51643.jpg0

 

Så har jeg handla meg ny bakpott:)

 

DSC02997.jpg

 

Så har jeg kjøpt meg ipod adapter som jeg skal koble til dvd spillern, får den iløpet av uka regner jeg med

Volvo 940 Turbo

BMW 520

X MB 190E

X MB 190D

X Golf 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

70/40? da er jo bilen knapt kjørbar utenfor NYLAGT asvalt??

hvilken dekkdim er det du har på sommer?

MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med 9x16 å 215/40 dekk

 

med den dekkdimmen vil jo bilen bli yttligere 2cm lavere enn med org rulleomkrets:P blir det i det hele tatt kjørbart da? regner med du bytter dempere og når du skal ha på 70mm fremme?

er forresten ikke lovlig på 190 å ha den dimesjonen på:S

MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den dekkdimmen vil jo bilen bli yttligere 2cm lavere enn med org rulleomkrets:P blir det i det hele tatt kjørbart da? regner med du bytter dempere og når du skal ha på 70mm fremme?

er forresten ikke lovlig på 190 å ha den dimesjonen på:S

Demperne er allerede bytta, så det går bra:)

Hva som er lov andgående felger driter jeg i.hehe, bare det ser tøft ut så:D

Volvo 940 Turbo

BMW 520

X MB 190E

X MB 190D

X Golf 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demperne er allerede bytta, så det går bra:)

Hva som er lov andgående felger driter jeg i.hehe, bare det ser tøft ut så:D

 

 

sant nok:P hvilke dempere er du har på da?

MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår