primeraGtR Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Ja da var Primeraen blitt byttet ut"snufs" med en 200sx s14a race edition!!! hehe! ja hva kan man si ,,,, den har det siste LILLE jeg savnet i primeraen. ;) :) så nå går primeraen min en plass mellom ålesund å bergen. men men skal vel klare å venne meg til 250hester++ og bakhjuls trekk, hehe!! :driving Siter Nissan 200sx s14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 kom igjen...bilder...!!!????? :) Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Grattis :wave Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 :pics grattis Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Worthless! Haha... Aldri hørt om Race Edition da..hva går det ut på? Er det noe som er levert fra fabrikken liksom, eller noe du fant på? ;) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Worthless! Haha...Aldri hørt om Race Edition da..hva går det ut på? Er det noe som er levert fra fabrikken liksom, eller noe du fant på? ;) Alu felger og belteputer + Wounderbaum.. :) = Race edition :) nei da, bare tuller, Grattis!! tipper du blir fornøyd.. går noe innihampen di derre..testet en for en stund tilbake. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 200SX S14a Racing Edition har bl.a. 17" OZ-felger, krem skinn og plastikk-trepaneler i interiøret. Dessuten tror jeg de kun er produsert i mørk grønn om jeg ikke tar feil. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primeraGtR Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Race edition kommer med lyst skinn og ekkelt treintr "som er lett å fjerne lakke" og med originale 17"BBS felger og noe mere. de er kun produsert i 250 stk med venstre ratt!!! SÅ!!!! det går bra ja! bilder kommer bare vente til jeg får kameraet igjen!! Siter Nissan 200sx s14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Åje, det stemmer. Alle de mørkegrønne er vel Race edit da..tror aldri jeg har sett noen grønne UTEN det lyse skinninteriøret. Menmen..det er lugnt da, selv om jeg ikke har helt sansen for tredelene i dasjen..hehe. S14a er helt klart en fet bil..lykke til med den :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Åje, det stemmer. Alle de mørkegrønne er vel Race edit da..tror aldri jeg har sett noen grønne UTEN det lyse skinninteriøret. Menmen..det er lugnt da, selv om jeg ikke har helt sansen for tredelene i dasjen..hehe. S14a er helt klart en fet bil..lykke til med den :) Får vel Z-edition med mørkt skinn i grønn også tror jeg. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primeraGtR Skrevet September 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Z-editoin får du med sort intr! de tre detaljene er lakkerte og blir erstattet med karbon etterhvert!! Siter Nissan 200sx s14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Gikk også fra Primera, via Volvo 850 T5, tilbake til Nissan og S14A, angrer ikke et sekund!! Konge bil! Gratulerer med ny bil! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Ah, okej, får grønne Z-edits og ja..trodde de kom bare i svart jeg. Er det 100 av hver da eller? Hadde vært artig å vite :) Menmen..nå fikk jeg lyst på S14(a) igjen..gikk å sikle på den i cirka et år... Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Grattis me ny bil Arnt!! Bra du er tilbake i Nissan-klubben igjen...;) Legge ut noen bilder? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnor Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 ja er en rå en her til salgs. http://home.no.net/reffer/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg