Mehdi Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Noen her som vet hvorfor det er sånne rare "hakk" i giret mitt når jeg girer? (utenom det vanlige) også når jeg skal sette giret i revers så må jeg nesten bruke alle kreftene mine.. sitter DØNN fast av og til =/ er det smøring som må til eller hva kan det være? Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Kjedlig problem. Men... dette kan skyldes dårlig/ingen/lite olje eller faktisk justering av gir overføring. Kommer litt an på om det er quattro eller ikke.(det med overføringen) Vi driver vw/audi biler, og det er ikke ofte en manuell kasse går i stykker ved "normalt" bruk. det skyldes stortsett brukeren eller dårlig vedlikehold. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg