Gå til innhold

Kjøpe ny Subwoofer!

Ranger emnet

Coltern

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp:) du skal ikke vurdere det:) du skal ha de du:) hehe.. hadde det ikke vært så mye jobb å bytte i min bil hadde jeg satt inn en slik:)

Trur du de spiller bedre enn Pioneerene, siden dem er dyrer gjør dem vel kanskje det, men jeg vil ha trykk og at det spiller høyt :)

Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping.

Bil: Mitsubishi Galant -97 G8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du de spiller bedre enn Pioneerene, siden dem er dyrer gjør dem vel kanskje det, men jeg vil ha trykk og at det spiller høyt :)

vist du kjenner mere basstrykk fra den pioneer,n enn sease,n så skal jeg spise opp embalasjen til seas subbene..... yummy

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres lovende ut, er det 500W RMS dem klarer?

er vel noe sånt ja....hadde ikke brydd meg så mye om de berømmelig wattene vist jeg var deg,du kan ødelegge en sub på 5000w med en 10w forsterker....

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet de spiller bedre, om du får mer trøkk vet jeg nok ikke men, lydkvalitet er det ikke tvil om :) men de trøkker bra:)

å spiller skikkelig dypt.

det er en av de beste bassene jeg vet om, iallefall med tanke på pris:)

Her må jeg bare backe opp Anders .............(og Jonny).

Denne bassen er av en langt høyere kvalitet rent lydmessig enn hva Pioneer sine SPL serie basser er.

Faktisk er disse bassene fra Pioneer noe av det værste jeg har vært borte i rent lydmessig til den prisen.

Du finner basser som fint kan konkurrere med Seas'n, men det jeg har hørt av denne bassen har vært svært oppløftende.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg bare backe opp Anders .............(og Jonny).

Denne bassen er av en langt høyere kvalitet rent lydmessig enn hva Pioneer sine SPL serie basser er.

Faktisk er disse bassene fra Pioneer noe av det værste jeg har vært borte i rent lydmessig til den prisen.

Du finner basser som fint kan konkurrere med Seas'n, men det jeg har hørt av denne bassen har vært svært oppløftende.

mvh

Glenn

:confused: mener du dette seriøst? At Pioneer's spl serie er møkk ?

eller... mener du at de er de værste du har vært borte i rent lydmessig som i SQ ? jeg er dritimponert over hva 121SPL til 1490kr klarer rent lydmessig som i lyd trykk og 5000spl er syk i lydtrykk... og i rett konfig. så er faktisk 5000spl flink til å spille "pent" og slik jeg hørte det...

Seas spiller PENT og høyt og det skal de ha... men jeg ville være forsiktig med å sammenligne spl basserne med de... i mine øyne er de veldig forskjellige... eller tar jeg veldig feil?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal tenke på det!, får se hva det blir til, er bare redd for at det ikke er like mye trykk i dem som det er i pioneerene da, 3004 spl ser jo "råere" ut, ikke i design, men i membran osv!

du vil nok ikke bli misfornøyd det er helt sikkert det, den trøkker bra, å den krever ikke et monster av en forsterker for å fungere:)

å sammenligne den med den pioneerbassen er helt latterlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider