Johnny86 Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Som tittel sier er rattet mitt skjevt. Har blitt sånn i det siste. er som å kjøre i en konstant sving. Noen som veit hva det kommer av? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Har du bytta noe deler i forstilling i det siste..??? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 nei jeg har ikke det. det som er så rart. hadde av bakhjula for 2 dager siden, og er ganske sikker på at det var da det kom. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Viss du har en e36 som jeg så er dette at en av opphengskulene foran er utslitt.. Denne delen er svært dårlig og vi har byttet ca 1 hvert år på bilen.. Delen koster 200 kr og vårt lokale verksted tar en halv arbeids time for å bytte den.. Symtomene er skevt ratt.. ordner seg når du har fått ny Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Opphengskule er det samme som bærekule? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 ja :D Men dette er en slite del.. har byttet mange slike nå.. men heldigvis ikke noen dyr del og har ikke hatt noen andre utgifter på bilen heller.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 På koed.dk ser jeg dem har forsterka alpina bærekuler til en billig penge, det kunne vært artig å prøve Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 er disse vanskelig å bytte? trenger man spes. verktøy? Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Vet ikke hvordan det var å bytte dette men jeg tror min far fant ut at det var like greit å ta dette på verksted.. Vi kjøpte bare delen og leverte den med bilen og de tok en halv arbeidstime hvergang for å gjøre dette.. Så alt i alt så gadd vi ikke bry oss med å bytte denne delen selv! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Når du først er i gang kan du like gjerne bytte til E30 bærearmer i aluminium med eksentriske polyuretanforinger i bakkant. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fantome Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 er di no bedre en di som står orginalt på e36?? Siter :hondakick -96 Bmw 320 Coupe :hondakick -90 Mazda 626 2.2i 4x4 --Spiker-- -83 Volvo 360 --Spiker-- -81 Saab 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Vil Heller anbefale at du tar en forstillingskontoll og får justert enneleddene dine foran.. Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 er di no bedre en di som står orginalt på e36?? Ja, og dessuten slipper du å bytte de gummibelagte bærekulene annenhvert år. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg