ole626 Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Noen som vet om man kunne få en coupe med 4 wd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forester Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Nei, bare 4d sedan, 5d kombi og stasjonsvogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 tenkte eg bare skulle hive inn eit bilde eg hadde liggendes :) har diskutert dette en gang med noen som hevdet at dem aldri kom med 4wd... noe dem gjorde ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Bilen på bildet er en Combicoupe (5 dørs). er redd Coupe`en ikke kom med 4wd Jeg har sett 5 dør og stasjonsvogn med 4wd, både 2,2L og 2,0L 16v. Sedan med 4wd har jeg ikke sett eller hørt om, men kan ikke utelukke at de fantes. 4wd`en på 626 skal visstnok være basert på 323 drivverket og skal heller ikke være det mest solide drivverket Mazda har laget. (en lokal 2,2L 5 dør 4wd eier måtte legge i nærmere 40K i ny gearkasse da en brukt ikke var å oppdrive i rimelig tid. Dette var en voksen fyr som kjørte pent, men som dro med seg en campingvogn på somrene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Bilen på bildet er en Combicoupe (5 dørs).er redd Coupe`en ikke kom med 4wd Jeg har sett 5 dør og stasjonsvogn med 4wd, både 2,2L og 2,0L 16v. Sedan med 4wd har jeg ikke sett eller hørt om, men kan ikke utelukke at de fantes. 4wd`en på 626 skal visstnok være basert på 323 drivverket og skal heller ikke være det mest solide drivverket Mazda har laget. (en lokal 2,2L 5 dør 4wd eier måtte legge i nærmere 40K i ny gearkasse da en brukt ikke var å oppdrive i rimelig tid. Dette var en voksen fyr som kjørte pent, men som dro med seg en campingvogn på somrene) I følge mine brosjyrer fra Mazda (89), kom også sedanen med 4WD. Dette fikk jeg også bekreftet for noen uker siden, da jeg nettopp så en sedan med 4 WD. Savner ikke 4 WD på bilen min, men noen ganger kunne jeg tenkt meg at draget kom bak fra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg