Mandel Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 jeg vil se bilder av flake lakk, closeups, avstands..forskjellig størrelse osv.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 her e min iallfall: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 simsykt fet lakk.... hva ga du får lakeringen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 simsykt fet lakk.... hva ga du får lakeringen?? Det kosta.. ;) men gjor alt forarbeid, vannsliping å sånn sjøl.. Så fekk jeg en lakker som jeg kjenner til å sprøyte bilen.. Skulle jeg fått folk til å gjort heile jobben så hadde ikke jeg hatt råd for å sai det sånn! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 hehe.. skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 her e min iallfall: Den var rå stilig altså!! :wave Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Takk for det :) Har fått på effektanlegg på bilen som ikke viser på bilde 4" ud :D Så kommer det nok på noen råe felger med tiden, har ikke råd for øyeblikke ;) Men er iallfall på før rudskogen te neste sommar :D Då ska eg ner å stilla an ud.. Får se om jeg har fått anledning til å få gjort noe med intriøre og te den ti :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg