Mmarius Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Da har jeg kjøpt meg Golf GTI 16v. Bilen er en 1988 mod som har trilla ca 189000 km. Den er visst importert fra tyskland i 1996. Det sitter gule koni senke sett på den, tror det skulle være justerbart. sitter 16" rial felger på den. Planer fremover er å få den helt rustfri, fikse noen små skjønhetsfeil pluss masse annet som jeg ikke kommer på nå. Her er bilde av den: [/img] [/img] [/img] [/img] Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har no tull med motoren. Ved kald start så starter den å stopper etter 2-3 sek, å når jeg starter opp igjen da så går den litt rart på tomgang, sånn "boble-lyd". Når den blir sånn passe varm så går den som den skal på tomgang, men med engang jeg gir gass så kutter den helt å smeller i potta. Lurer litt på om det kan være matepumpa i tanken som har takka får seg. Hva kan dette være tror dere? På forhånd takk!! Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Grattis! Den var fin! :) Hva slags planer har du for bilen? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 takker!! mulig at den skal hel-lakkeres, skal som sagt fjerne alt av rust å gjøre den fin. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ingen som har hatt samme problemet? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ser ut som en fin bil det er.. er den Heliosblau metalic?? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Flott bil, hvor i helvete finner dere alle 16v'ene ? :) Jeg vil ha :hammer Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 jo takk!! Aner ikke åssen farge det er, men den blir blå-lilla i sola. OddArild:Takker!! hehe, jeg fikk kjøpt denne mellom kameraten til bror min. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Har feil-søkt litt i dag, med uten lykke. Har lite erfaring med 16v, så skulle jeg bare sjekke pluggene å drar opp plugghetta å ser at det er jo ca 20 cm ned til pluggen. Reiner med at jeg må ha spesial-verktøy for å skru ut pluggene?? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 skralle med forlenger? :p pen bil btw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jeg fikk til slutt lånt meg verktøy til å skru ut pluggene. Fikk byttet plugger til nye, men den er fortsatt sånn. Nå i det siste har den blitt verre å verre. Den kutter å går kutter å går. Det må vel være noen som kan si meg hva det feiler golfen min?? På forhånd takk!! Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jeg fikk til slutt lånt meg verktøy til å skru ut pluggene. Fikk byttet plugger til nye, men den er fortsatt sånn. Nå i det siste har den blitt verre å verre. Den kutter å går kutter å går. Det må vel være noen som kan si meg hva det feiler golfen min?? På forhånd takk!! Bytt pluggkabler. koster litt penger, men bilen blir som ny. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Prøv å se i fordeleren, og det er mye eir der. Eller sjekk pluggledningene om det er noe eir der. Bytt plugg ledninger, og eventuelt fordeleren hvis den ikke er som den skal! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 fin bil.. Er bakruta skifta siden du IKKE har GTI spoiler på bakruta/luka??. Er det mye olje i fordeleren din?? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Hadde samme probleme me golfen min:P sjekk pluggene ja;) elr så kan du jo bytte motor med mæ? cheers pen bil du har;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg