ultimateVW Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Tøft.. tror jeg bygde ca 12-15 cm ned, men husker ikke helt, kan skjekke det i morra. Sikker på du bygde så langt ned? (da mener jeg det platestykket som du sveisa inn) Tok bare 7cm jeg. Har 2 luker som jeg skal gjøre det samma på:-) Tar litt lengre på den andre. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Sikker på du bygde så langt ned? (da mener jeg det platestykket som du sveisa inn) Tok bare 7cm jeg. Har 2 luker som jeg skal gjøre det samma på:-) Tar litt lengre på den andre. Okey.. mulig jeg husker helt feil altså.. men jeg kan skjekke det opp i morra. blei usikker selv nå..hmm.. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Sikker på du bygde så langt ned? (da mener jeg det platestykket som du sveisa inn) Tok bare 7cm jeg. Har 2 luker som jeg skal gjøre det samma på:-) Tar litt lengre på den andre. Du har helt rett. Jeg bygde 6.5 cm ned.kiddie Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Var innom hugger'n i dag får å se om det var noe tøft der. å ja da, der fant jeg drømme midtkonsollen min vett, en ganske så strøken votex konsoll til en hyggelig pris. Slenger med noen bilder av dagens fangst: [/img] [/img] [/img] [/img] Beklager dårlige bilder.. (mobil) Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Det blir bra mye bedre med en sånn konsoll i bilen. Har en slik selv. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Slenger ut noen bilder for Marius siden han ikke har noe særlig med internett forbindelse om dagen. Lakkeringen tok lenger tid enn vi hadde trudd, men nå ser det ut til at det skjer ting. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Da var det på tide med en update igjen. Endelig fått igjen golfen fra lakkering som tok litt lengere tid enn ventet, men nå er den tilbake i mine hender. Her er noen bilder av golfen rett etter lakkeringa: Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 noen bilder under montering: Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Nesten ferdig montert, ut av garasjen en tur: På bensinstasjon en tur: Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Syns du ikke fargen ble nesten for anonym? Selv om bilen nå er strøken utvendig så syns jeg ikke den virker som den tiltrekker seg så mye oppmerksomhet pga lakk iallefall.. Tenkt noe over det selv? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Så bilen din på Valdres i dag. Ble strøken og pen med ny lakk:thumb Kanskje litt anonym, ja, men så absolutt pen! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Meningen er vel at den skal være så clean som mulig, noe jeg syns han har lykkes bra med. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Var innom hugger'n i dag får å se om det var noe tøft der. å ja da, der fant jeg drømme midtkonsollen min vett, en ganske så strøken votex konsoll til en hyggelig pris. Slenger med noen bilder av dagens fangst: [/img] [/img] [/img] [/img] Beklager dårlige bilder.. (mobil) En sånn votex-konsoll, er det bare noe man setter utenpå den originale konsollen, eller er det hele greia? Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 settes utenpå den orginale midtkonsollen. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 setter man den utpå den orginale? =S hvor får man tak i disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg