Mmarius Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Okey. Da blir det nok tektylen jeg går får. takk for svar. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 men vær obs på at vis du får det på klær å setter deg inn i bilen så skal du drive lenge med å få det av igjen! :ex_machin Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Her er det jo ikke tvil om hva du må gjøre, du har jo en gylden anledning til og cleane dørene dine ! ! Skjær ut, og sveis inn ny plate..UTEN DØRHÅNDTAK ! ;) Ellers var det en fin golf du har skaffa deg, men skal du ikke sveise igjen emblemhullet bak? Kan jo like gjerne fjerne det når du først sveiser. Beholder du det tar det ikke lang tid før du angrer ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Eller du kan sveise inn Audi håndtak. Personlig syntes jeg de er veldig fine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Mandel: Hehe, ja det hadde vært tøft å sveiset dem igjen ja, men som Joachim sier så tror jeg ville gått får audi-håndtak. Har forresten sveiset igjen emblemet bak, men har ikke fått tatt bilder av det enda. Joachim: ja, liker dem veldig godt selv. men det må da bli mye modding å tukkling får å få til dette vel?? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Vel, du finner det en donor bil, eller dør(er). Kapper ut en plate av døra, rundt håndtaket selvsagt. Slik at du har en liten plate, med ett håndtak i midten. Så kapper du ut samme størrelsen i den døra du har, og sveiser inn den andre. Åssen det er med åpningsmekanisme vet jeg ikke, det var kanskje det du mente ble tuklete? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Joachim: Ja, seff, måtte jo gjort det slik. Ja tenkte mest på det med mekanismen. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Åssen sparkel burde jeg bruke? Duger sparkel fra biltema eller er det bare noe dritt? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 nei ikke finn på å bruk den.. bare søppel.. kjøp 2komponent epoxy sparkel:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ok, hvor får jeg kjøpt det hen? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 torshov eller en eller anen butikk der de selger ting til bil=) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Lurer på hva jeg skal gjøre med katalisatoren på golfen. har tatt den av å sett at det ikke er noe innemat i den. det er jo greit får meg, men går det greit med tanke på godkjenning av bilen? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 får dem sjekka innmaten i den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Lurer på hva jeg skal gjøre med katalisatoren på golfen. har tatt den av å sett at det ikke er noe innemat i den. det er jo greit får meg, men går det greit med tanke på godkjenning av bilen? Sa lenge du har CO under 0,5 så går vel det greit. Du får levere inn bilen god og varm til EU-godkjenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 dinge2: nei dem får ikke det, men som net sier så må jeg ikke ha for høy CO. net: men hvordan kan jeg evt. stille ned CO'n? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg