Apall Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Uff. Jeg klarte ved et uhell og kantkjøre den ene felgen når jeg skulle parkere i et p-hus. Dette er noe jeg MÅ få fikset siden alle felgene er strøkne 18". Noen som vet hvor jeg kan få ordnet dette, leste litt rundt i forumet, men følte ikke jeg fikk veldig mye ut av det. Er ingen ekspert så vet ikke hva som må gjøres. Jeg bor i oslo. Hvor kan dette ordnes og til hvilken pris. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Dakar.......... Såså lillegutt....det ordner seg....... Prøv å ring Dekk Sjekk i Askim (69 84 40 10)......... De er HELIT RÅE..... (Til moderator: ikke ment som reklame, men hjelp til en stakkar som har vært uheldig.....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Sunnaas Hjulserivce. Kan dog være "litt" ventetid der. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg