Riisern Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Noen som har de svarte listene som ligger i falsen langs siden på Golf 1 de vil selge?? Må være pene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Kremt...trenger fortsatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Hvis du overhode ikke får tak i noen helt strøkne så har jeg noen som er nesten pene til gti og ett til cab... bytta til noen flotte på caben i går og har enda ett til prosjektet... så du spurte etter gassere på ett annet forum, trenger du enda? har to stk dellorto 40mm med 1800 innsug og trykk boks, må bare lete gjennom alle kassene etter stagene... Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Høres meget interessant ut dette. Både lister og gassere. Send gjerne prisantydning på erik.riis@posten.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Vet ikke helt hvor mye jeg kan ta for de greiene? du må nesten se listene og jeg skal ned på verkst mitt etterpå og da skal jeg lete etter resterende gasser deler... Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 er jo ikke så stort der så det skulle vært mulighet for og finne noe der joacim:D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Når alt står oppå hverandre og de ligger sikkert nederst...:cool: Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg