Majestet Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Hei! I går sluttet den atmosfæriske dumpventilen min å slippe ut luft ved girskifter osv. I tillegg høres og føles det ut som den lekker på høyt turtall :mad: Noen som har peiling på hvordan jeg fikser det? (Er HELT amatør når det gjelder "mekking") Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Hei! I går sluttet den atmosfæriske dumpventilen min å slippe ut luft ved girskifter osv. I tillegg høres og føles det ut som den lekker på høyt turtall :mad: Noen som har peiling på hvordan jeg fikser det? (Er HELT amatør når det gjelder "mekking") Mvh Marius jæra som er ølakt? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Originally posted by marius jæra som er ølakt? Åssen fikser jeg det? :rolleyes: Mva Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Åssen fikser jeg det? :rolleyes: Mva Marius fjæra mente jeg...! dunnO? pell den ut.. skru den opp.. sjekk om noe virker unormalt? trekker bilen like godt som før? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Originally posted by marius fjæra mente jeg...! dunnO? pell den ut.. skru den opp.. sjekk om noe virker unormalt? trekker bilen like godt som før? Det er ikke nevneverdig forskjell. Sorry for dumme spørsmål, men når det gjelder motorer er jeg helt grønn. Er det farlig å kjøre slik den er nå, eller blir det det samme som med originaldumpen? Tenker jeg stikker til Simco (de monterte den for meg) og ber de fikse det :) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 kommer jo seff litt an på hva slags turbo du har da men... Det kan jo hende at det ikke er en stempel dump og da kan den silikon/gummi saken inni ryke som regel er det det som skjer med de med stempel dumps så er det sjelden det er noe galt hvis det er en justerbar stempel dump så kan det hende den er feil justert?? man må nesten ta den ifra hverandre for å titte om den er def.... M Siter -97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs -94 Ford Escort Cosworth Min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Originally posted by Magnus kommer jo seff litt an på hva slags turbo du har da men... Det kan jo hende at det ikke er en stempel dump og da kan den silikon/gummi saken inni ryke som regel er det det som skjer med de med stempel dumps så er det sjelden det er noe galt hvis det er en justerbar stempel dump så kan det hende den er feil justert?? man må nesten ta den ifra hverandre for å titte om den er def.... M Tror ikke jeg tør å ta den fra hverandre, er ikke akkurat erfaren på det området, og vil sikkert ødelegge noe :( Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2002 Neida.. er ikke noe farlig å skru opp en dumpventil majestet.. det er bare en fjær som presser på en gummipropp (du har membran-typen såvidt jeg kan huske).. Klarer du å skru ifra hverandre en kulepenn uten å ødelegge den klarer du også dumpventilen :) Men stikk bare innom simco du så fikser dem det sikkert på rappen.. ville alikevel vurdert en stempel-ventil. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.