Martin H Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hei, Satt å hørte på musikk i bilen igår da forsterkeren plutselig skrudde seg av. Skjønte ingenting. Og nå, hvis jeg slår av spilleren og venter en stund før jeg slår på igjen så holder den seg kanskje påslått i 10 sekunder før den slår seg av igjen. :hvaskjera Forsterkeren er en dynabel bf1702. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 lav spenning? går varm? Fuktighet? Tror jeg har hatt alle 3 opp gjennom tidene... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 at den går varm kan det ikke være siden den ikke får være på lenge nokk til å bli det. Jeg oppdaget fukt i bagasjerommet derfor laget jeg en ny hattehylle og monterte den oppå der. Men det er fremdeles fukt rundt stedet jeg har jordet den på, kan det være det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 fukt er fyfy.. men det er lav spenning også! Prøv å måte spenningen mellom 12v og jord ved forsterkeren. Prøv å legge forsterker løs inni bagasjerom (oppå "stoffet" der det er tørt) Se om det hjelper. Min tidligere forsterker (for noen år siden) lå ikke i vann, men det var svært fuktig et par cm under den.. den stoppet tidt og ofte.. Monterte den på en "bedre" plass og da var problemet borte.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Problemet oppstod få dager etter at jeg monterte forsterkeren i hattehylla. Så kanskje det er fukt fra bakruta som er problemet. :( Kanskje jeg skal kjøre med konstant varme i bakruta. :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg