Myraas Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hehe.. kjøpte du den da? Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Nei dæven hva skal jeg med det digre makkverket der hehe..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hehe si det. har ikke mye for seg kanskje.. jeg klarer meg med en 12" sub Nei dæven hva skal jeg med det digre makkverket der hehe..! Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ja enig med du! Hvordan har du satt opp bassen din i bilen a ?? Forresten noen av dere som har tips på hvor jeg lettest mulig kan dra ledning fra motorrom og inn i coupe. (Ekstralys) Er jo et helvette å få til. Klør meg hodet og er direkte forbanna, for jeg finner ikke noen steder å stappe detta..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 den står står ca midt i bilen foran venstre baksete.. forsterkern montert på kassa. forbanna ja.. hehe.. si ifra åssen du gjør det med de ledninga, skal straks montere ekstralys jeg også. Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ahh stimmt du har 5 seter du ;) Hehe skal jeg gjøre all dritt arbeidet også bare gi de til deg ? hehe.. skal se på det igjen i morgen.. uff i går ble jeg bare frustrert og i dag har det vært fotball på tv'en..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 grei deal syns jeg :p 4 seter har jeg.. har heis å litt sånn i bilen så hadde ikke plass til både basskasse og det femte setet.. ;) Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Ang. ledningsføring fra motorrom til kupeen har jeg funnet en gjennomføring ved gasspedalen, den må vel kunne brukes :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Ang. ledningsføring fra motorrom til kupeen har jeg funnet en gjennomføring ved gasspedalen, den må vel kunne brukes :) hmm skal jeg sjekke ut..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myraas Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 fått no orden på ekstralysa dine? Siter Mercedes Vito 110 CDI bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja nå er de påkoblet. Null problem hvis du trer gjennom der Zetec nevnte.. Bak gasspedalen. Da er det lett å koble til detta dritet! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg