Varani Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Jeg har også fått litt følelsen av det.. Enda jeg var der. Siter Don't point your finger at crazy people. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Fint arrangement. Litt tam bilvasking kanskje ? Men ellers mye fete biler og innimellom bra kjøring mellom rundkjøringene :pray Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hmmm... nå har jeg en vond følelse av at jeg har gått glipp av noe.... Jupp. Så alldeles. Var knalltreff :D Litt vondt å si det men det var et bra treff. Håper på flere sånne treff i nærmeste framtid :driving Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Noen bilder her. av varierende kvalitet. http://photobucket.com/albums/v713/anderskverneng/bil/Streetmeet%20i%20Drammen/ Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Fint arrangement. Litt tam bilvasking kanskje ? Men ellers mye fete biler og innimellom bra kjøring mellom rundkjøringene :pray Synes du den var tam? Da skulle du sett den på Grombil... Her er bildene mine fra streetmeetet. Istanbul Underground :rolleyes: Han syntes arbeidet var noe søl... Tar gjerne imot kommentarer. På bildene vel å merke ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 aah najs bilde av bilen min jo =) :wave Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Resten av mine bilder ligger her: http://server.stramvaier.no/~haltech/david/drammen/index.html Ordnet ny server da den andre gikk ned grunnet for mye trafikk! :P Mange bra bilder David :) Blitt flink med kamera.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch22 Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Forbanna fett bilde!! Siter 5.0L 345hp Motorsport motor, 4tr manuell, Currie bakstuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v713/anderskverneng/bil/Streetmeet%20i%20Drammen/0cee5a8b.jpgaah najs bilde av bilen min jo =) :wave Du kjørte for fort :D Hold på å miste deg fra skjermen :hammer Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Forbanna fett bilde!! Løver'n jo... hehe. Kanskje det blir wankel i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Genialt at noen stiller med en skikkelig Thailandsk "tuktuk"!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboErik Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Flott treff her har dere noen bilder Enjoy Siter :pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Forbanna fett bilde!! Sinnsykt fett! Minner meg om bullitt (filmen) sånn gammal effekt eller noe? Du er bra dyktig! cheers Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varani Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Mange bra bilder :) Angrer litt på at jeg ikke tok med mitt kamera.. Siter Don't point your finger at crazy people. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 818 er rått.. Takk for fine bilder, David :pray Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg