Tarmen Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hei er det noen som har noen bra erfaringer på angel eyes.. er da ute etter de som lyser med vanlig parkeringslys farge ikke blå eller hvit og de må lyse godt i dagslys.. ( har erfart at noen omtrent forsvinner i dagslys) In pro som scmiedmann selger er de bra??? Eller de som maxam tuning har med svart bakgrunn er det vanlig lys i dem ??? Hvis noen vet om noen annet bra så skrik ut!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 FK sine. de er perfekte. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 FK sine. de er perfekte. Hvor får man kjøpt dem har du en link til en side?? Er de bra i dagslys også?? Er det de du har på bilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 http://www.maxam-tuning.com jeg bestilte FK sine.. meget fornøyd ja :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hvor får man kjøpt dem har du en link til en side?? Er de bra i dagslys også??Er det de du har på bilen?? Er de jeg har på bilen ja. Absolutt å anbefale. Får kjøpt på maxam-tuning. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazy-G Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Dugger ikke di endel da? Hadde problemer med det etter vask på den forrige bilen min.. varte gjerne 1-2dager etter vask før det gikk vekk. Kanskje bare feil på mine da? Siter - 94' BMW E36 320i Cabriolet x 94' BMW E36 316i Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw320cab Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Fk lyktene på min e36 dugger endel de også... Siter Knut Åge Inderberg Bmw E36 320 cab Prosjekt Datsun Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Fk lyktene på min e36 dugger endel de også... Borr et lite hull i lykta, så forsvinner problemet. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Det er masse tråder om samme emne fra før her inne..... Men ja, FK sine ringer lyser sterkere enn In-pro som knapt er synlig på dagtid. Hella sine er vel mer hvite i lyset, og synes kanskje enda bedre. Men der er ringene "feil" :) Ang dugging i lyktene, mine dugger bittelitt hvis det er rått i lufta. Hvis du har problem med at de dugger etter vasking, vær litt snillere med slangen/høyttrykken mot glasset (IKKE rett på ) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg