PRIMERA ELEGANCE. Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hallo!Lenge siden jeg har vært innom her nå.Har fått en merkelig knirkelyd fra venstre forhjul på min Primera p11 144.Noen som har en ide om hva det kan komme av?Kan det være støtdemper toppen eller kanskje den forbanna multilinken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Du skal ikke se bort fra at det er den forbanna multilinken. Det er jo et kjent fenomen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 høres ut som multilinken, eller ei eller annen foring som er inntørket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 eg hadde sjøl denne knirkelyden, men frå høgre fram demper. da viste seg å ver ei opphengskule som var utslitt. eller nesten utslitt iallefall. måtte byttest. du kan prøve å smørre den, kan vere at den bere er gått tørr.. Siter Nissan Primera 2.0i-16V Sedan 125 hk Modell: P10, 94 mod, 4 dørs Motor: DOHC SPi 125HK 16V Twin Cam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg