skripis Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hvor mye kan slikt være verdt?? Har en M47 girkasse fra en '92 240 Classic med bare 170.000km på nakken, som jeg lurer på å selge komplett med mellom-aksel. I tillegg har jeg en B230FX maskin fra sammme bilen, komplett med ledningsnett&hjerner. Hvor mye kan man regne å få for slikt? Er det verdt en del så legger jeg ut annonse i kjøp&salg forumet, hvis ikke så er det jo kjekt å ha ståendes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Du har ikke lyst å selge meg fordelern fra den motorn? Eller om d har en F-fordeler fra 240 med lh jetronic 2,4 innsprøytning liggende, så er jeg intr!:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 man selger ikke en komplett B230FX motor i deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg