j0s5 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 så den bare spant på ett hjul, så litt fett ut.. :D Skulle vært på begge men ;) Men pen var den jo :p Siter 87- Peugeot 205 gti i16v (200hk++) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Skulle vært på begge men ;) Men pen var den jo :p hehe.. jepp :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Her må det da snart skje noe??? Dette treffet var jo kjempestoff for lokaltv'n i Dokka? Må jo ha vært noe på TV'n i den dalen der? Og ellers så vet jeg at det var MANGE som filma og tok bilder... Få det ut for POKKER! :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 skuffende detta her gitt! tydeligvis ikke så mange fra forumet som filma/tok bilder.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 skuffende detta her gitt! tydeligvis ikke så mange fra forumet som filma/tok bilder.. hehe Vi i klubben skal legge ut bilder på hjemmesida vår så fort jeg finner igjen den som kobler dataen til kameraet. Så det kommer der så fort jeg får det til:) Må være tålmodig vettu:) Ellers har jeg sett noen bilder på http://www.opelmotorsport.no, gå inn på "Forum", og "Andre treff", så inn på "Dokka Gatebilklubb" Mvh Rune Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ah... så det var din riskoker jeg titta på Olehenri hehehe... pen bil det der :D... gratulerer :) Dokka treffet var ganske så gøyalt det synes jeg... bra med folk og mye artige biler... ELSKER den pug'en som var der... den gule... så ut til å gå skikkelig bra... *ønske seg en tur i den :D* Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 http://dokkagatebil.piczo.com Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 http://dokkagatebil.piczo.com Lurer på om jeg kjenner noen i klubben deres :) Oppvokst mine første 8 år på dokka hehe Gratulerer med kjempetreff iallefall Dokka! Er glad det vokser litt i nærområdet også! Rustestuen høres forøvrig også veldig kjent ut... hm... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ah... så det var din riskoker jeg titta på Olehenri hehehe... pen bil det der :D... gratulerer :) Dokka treffet var ganske så gøyalt det synes jeg... bra med folk og mye artige biler... ELSKER den pug'en som var der... den gule... så ut til å gå skikkelig bra... *ønske seg en tur i den :D* ¨ Den går noe sinnsykt! Kjenner eier og har sitti på.. Da med gate oppsett tror jeg.. Men FY F*** og den dra.. Kommer du til hamar og har bil så jager den deg nok! Tror det er hobbyen hans.. hehe.. Tøff bil! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 ¨ Den går noe sinnsykt! Kjenner eier og har sitti på.. Da med gate oppsett tror jeg.. Men FY F*** og den dra.. Kommer du til hamar og har bil så jager den deg nok! Tror det er hobbyen hans.. hehe.. Tøff bil! Kommer til hamar så snart bilen min er ferdig bygd :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kommer til hamar så snart bilen min er ferdig bygd :) Legg deg opp i baken på puggen.. så skjønner han nok hintet :p Men nok off topic.. :p Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Legg deg opp i baken på puggen.. så skjønner han nok hintet :p Men nok off topic.. :p hehe will do :D men vil helst sitte på og sniffe litt under panseret hehe... ikke fått sett noe under der :( yeah... nok off topic :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 ah... så det var din riskoker jeg titta på Olehenri hehehe... pen bil det der :D... gratulerer :) Dokka treffet var ganske så gøyalt det synes jeg... bra med folk og mye artige biler... ELSKER den pug'en som var der... den gule... så ut til å gå skikkelig bra... *ønske seg en tur i den :D* hehe, takk takk Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 http://www.bilforumet.no/topic/80818-film-film-fra-gatebil-treff-på-dokka-september/?do=findComment&comment=840594 redigerte sammen en liten film fra treffet som jeg la i denne tråden. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Lurer på om jeg kjenner noen i klubben deres :)Oppvokst mine første 8 år på dokka hehe Gratulerer med kjempetreff iallefall Dokka! Er glad det vokser litt i nærområdet også! Rustestuen høres forøvrig også veldig kjent ut... hm... Takk for det! Hmm... ja kanskje du kjenner noen, ser ikke bort fra det! har lagt ut navn på medlemmer på hjemmesida, kanskje du kjenner igjen noen navn der:) Ja, er veldig artig at det skjer noe i nærområdet, er ingen sak når man blir så godt motatt! Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg