Qvarren Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Som sagt... kom kjørende igår nedover i en tofelt.. ned mot en rudkjøring så er det ein midtrabatt.. Bilen til høyre for meg holdt ikkje siden sin så mye som han burde og det var ikkje plass til meg mellom han og midtrabatten.. veldig sure greier. Bilen slo borte med v fremhjul og hoppa litt til høye mens bakhjulet også tok borti kanten. begge dekka ble ødelagt.. v. fremfelg er helt ødelagt. mulig v. bakfelg kan bankes litt på plass.. Viss noen her har 1 eller 2 felger som de vil selge så betaler jeg gode penger for de. Felgene er av dim 7,5x17.. Bilder komme snart.. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Synd det der...hvordan ser slike felger ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 det er jo noen som driver med rep av felger. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Synd det der...hvordan ser slike felger ut? slik ser felgene mine ut....såg hvertfall :drive2 Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 det er jo noen som driver med rep av felger. er en i bergen/drotningsvik som driver med det, men tror han er ganske dyr... Men er jo verdt å fikse slike felger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 noen som vet hva denne personen heter? Tlf nr til han? Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 noen som vet hva denne personen heter? Tlf nr til han? Det skal eg klare å skaffe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 vis det er roger jensen felg-service du tenker på,så er ikke han dyr igrunn.. 1500kr for å fixe en felg,og da blir den like fin som den var da den var ny også,vis ikke finere!! han er veldig dyktig,men minuset er at han har mye på seg,så ting kan nok ta en del tid... er en i bergen/drotningsvik som driver med det, men tror han er ganske dyr...Men er jo verdt å fikse slike felger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 vis det er roger jensen felg-service du tenker på,så er ikke han dyr igrunn.. 1500kr for å fixe en felg,og da blir den like fin som den var da den var ny også,vis ikke finere!! han er veldig dyktig,men minuset er at han har mye på seg,så ting kan nok ta en del tid... Ja..var han eg tenkte på...Va bare en kompis av meg som var inne med en felg som var knust i kanten...Husker hvertfall da at han skulle ha mer enn det kostet for en ny felg, så valget var ikke så vanskeli... Men med jp er jo det en helt annen sak siden de ikke går an å få taki nye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hør med eurodekk på sandes..han også retter felger.. tlf 51 62 46 31 edit: han ene som jobber på verkstedet der kjører forresten 740, så regner med han vet åssen felg der er snakk om, og tror fort du kan få litt medlidenhet og grei pris om du kommer i kontakt med han;) men for all del, kan ikke love noe..jeg kjenner han ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg