Gå til innhold

HJELP!! Ødela 2 jp felger igår..

Ranger emnet


Qvarren

Anbefalte innlegg

Som sagt... kom kjørende igår nedover i en tofelt.. ned mot en rudkjøring så er det ein midtrabatt.. Bilen til høyre for meg holdt ikkje siden sin så mye som han burde og det var ikkje plass til meg mellom han og midtrabatten.. veldig sure greier. Bilen slo borte med v fremhjul og hoppa litt til høye mens bakhjulet også tok borti kanten. begge dekka ble ødelagt.. v. fremfelg er helt ødelagt. mulig v. bakfelg kan bankes litt på plass..

 

Viss noen her har 1 eller 2 felger som de vil selge så betaler jeg gode penger for de.

 

Felgene er av dim 7,5x17..

 

Bilder komme snart..

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis det er roger jensen felg-service du tenker på,så er ikke han dyr igrunn.. 1500kr for å fixe en felg,og da blir den like fin som den var da den var ny også,vis ikke finere!!

 

han er veldig dyktig,men minuset er at han har mye på seg,så ting kan nok ta en del tid...

 

er en i bergen/drotningsvik som driver med det, men tror han er ganske dyr...

Men er jo verdt å fikse slike felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis det er roger jensen felg-service du tenker på,så er ikke han dyr igrunn.. 1500kr for å fixe en felg,og da blir den like fin som den var da den var ny også,vis ikke finere!!

 

han er veldig dyktig,men minuset er at han har mye på seg,så ting kan nok ta en del tid...

 

Ja..var han eg tenkte på...Va bare en kompis av meg som var inne med en felg som var knust i kanten...Husker hvertfall da at han skulle ha mer enn det kostet for en ny felg, så valget var ikke så vanskeli...

Men med jp er jo det en helt annen sak siden de ikke går an å få taki nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør med eurodekk på sandes..han også retter felger.. tlf 51 62 46 31

edit: han ene som jobber på verkstedet der kjører forresten 740, så regner med han vet åssen felg der er snakk om, og tror fort du kan få litt medlidenhet og grei pris om du kommer i kontakt med han;) men for all del, kan ikke love noe..jeg kjenner han ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår