opel freak Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er det noen som har erfaring med Alphasonik egentlig? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er det noen som har erfaring med Alphasonik egentlig? Alphasonik er eiet av Nasser Aboabdo, som er tett knyttet til ANABA Group eiet av Sameer Aboabdo. For å illuistere eier Nasser følgende merker: Audiobahn Ichibahn DUB Audio Swiss Audio Digital Audio ANABA Group eier: MA Audio Visonik Clif Designs Mobile Authority Optiview Thump Hot Shots m.m Så om noen en gang har lurt på hvorfor det er visse likhetstrekk mellom alle disse merkene, har dere her svaret. Du kan derfor si at alle som har erfaring med ett eller flere av disse merkene vil ha et visst grunnlag for å gi deg en forholdsvis oppegående svar. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Alphasonik er eiet av Nasser Aboabdo, som er tett knyttet til ANABA Group eiet av Sameer Aboabdo. For å illuistere eier Nasser følgende merker: Audiobahn Ichibahn DUB Audio Swiss Audio Digital Audio ANABA Group eier: MA Audio Visonik Clif Designs Mobile Authority Optiview Thump Hot Shots m.m Så om noen en gang har lurt på hvorfor det er visse likhetstrekk mellom alle disse merkene, har dere her svaret. Du kan derfor si at alle som har erfaring med ett eller flere av disse merkene vil ha et visst grunnlag for å gi deg en forholdsvis oppegående svar. mvh Glenn Ok, fin informasjon. Men som alle selskaper har de vel sine "high line" merker som skal kunkurrere med det beste av det beste. Jeg var på hjemmesiden til Alphasonik å tittet litt på ampene og etter de parametrene jeg så så er det ikke det verste jeg har sett men, det skal også sies at det ikke var det beste heller. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Vel, du får si fra om du trenger noen priser på noe... har det meste prissatt. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Ok, fin informasjon. Men som alle selskaper har de vel sine "high line" merker som skal kunkurrere med det beste av det beste. Jeg var på hjemmesiden til Alphasonik å tittet litt på ampene og etter de parametrene jeg så så er det ikke det verste jeg har sett men, det skal også sies at det ikke var det beste heller. Tror ærlig talt ikke det er så veldig mye å bytte på. Spesifikasjoner som oppgis på websider er stort sett fullstendig uegnet til å bedømme produkters kvalitet. Vi snakker om det jeg kaller "markedsføringspecs". Alphsonik har fått forholdsvis ok omtaler i Tyskland, men skiller seg nok ikke nevneverdig fra de andre merkene under samme paraply. Er sannsynligvis en og samme utviklingsavdeling som foretar "utviklingen". Dette medfører at det nok er mye av de samme printene som puttes i ulike bokser, med ulikt navn. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Tror ærlig talt ikke det er så veldig mye å bytte på. Spesifikasjoner som oppgis på websider er stort sett fullstendig uegnet til å bedømme produkters kvalitet. Vi snakker om det jeg kaller "markedsføringspecs". Alphsonik har fått forholdsvis ok omtaler i Tyskland, men skiller seg nok ikke nevneverdig fra de andre merkene under samme paraply. Er sannsynligvis en og samme utviklingsavdeling som foretar "utviklingen". Dette medfører at det nok er mye av de samme printene som puttes i ulike bokser, med ulikt navn. mvh Glenn Er det jeg er redd for egentlig. Vert gøy å sammenlignet innmaten i en Audiobahn og en Alphasonik med sammer rms watt styrke. Har sikkert kunnet funnet mange likhetstrekk regner jeg med der. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Er det jeg er redd for egentlig. Vert gøy å sammenlignet innmaten i en Audiobahn og en Alphasonik med sammer rms watt styrke. Har sikkert kunnet funnet mange likhetstrekk regner jeg med der. Hmm... :wonder ...det der må vi vel kunne få til. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Hmm... :wonder ...det der må vi vel kunne få til. kommer du tilbake med bilder når du finner det ut da eller? ;) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg