cruiser Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har fått tilbud om kjøp av 89 Vectra 2.0i 4x4. 4x4-lampa lyser. Selger vet ikke hva det betyr. Jeg har også hørt rykter om at 4x4-systemet på disse bilene ikke er evigvarende..., og at det er dyrt å reparere. Noen som har tips om dette? /cruiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er ofte fordelerkassa som ryker. Ca pris25000-30000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hei. Kan være ei sikring som er gått, ganske enkelt.. Eller i værste fall er fordelingskassen tatt kvelden.. Er en vakumakkumulator som skal byttes hver 90oookm. Her syndes det, og er som oftes denne som gjør at kassa ryker.. Får tak i ei brukt kasse for mellom 3 og 7 tusen.. -Terje- Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Er det ikke noe man kan gjøre med dette 4*4 systemet så det tåler litt da? Mins jeg hørte noen rykter om dette jeg, de er vel spesielt plaget med dette ved senking. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Tja, vår alle kjære, Martin Schanke fixer dette gjennom firmaet sitt.. Men v å bytte den akumulatorklokken, tror jeg man er ganske safe.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Tja, vår alle kjære, Martin Schanke fixer dette gjennom firmaet sitt.. Men v å bytte den akumulatorklokken, tror jeg man er ganske safe.. Er dette en dyr sak eller? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te-we Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Schanke er dyr ja..tipper minimum 20 lapper.. Den akkumulatoren kjøpte jeg fra firmaet hans, tror det heter Schanke Racing, og betalte vel noe mellom 2000 og 2500.. Husker ikke helt.. Siter -Terje- 99 Passat TDI, Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 du kan lese ut feilkoder på 4x4 systemet ditt... gjore dette seinest i dag.. har ikkje mulighet til å forklare deg no, men lag en tråd om det, så får du nok svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 har han testa om 4x4 virker da? er en del forskjellige ting som kan ha skjedd. har det minka noe servo-olje? har det kommer olje ut fra en slange i motorrommet? sikringen er selvfølgelig første pri og skjekke! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg