Frank S. Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Hei Har et sett med helt nye 7,5"x17"aluminiumsfelger. Det er 8hull i de og har fått beskjed om at det betyr at boltsirkelen er 4x100 og 4x108. Inpresset er 35 Felgene må hentes i grimstad( aust-agder) kan eventuelt fraktes et lite stykke- ta kontakt Selger disse for 3500 kroner. Det gir en pris på 875kr per felg og det er billig siden de er helt nye! Hilsen Frank frasal@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
i-m Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Hmm.. intrerisert ja.. Klart bare penga d står på;) Er de helt nye? Uten dekk om jeg har skjønt riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Jepp, de er helt nye. De har aldri vært brukt. Følger desverre ikke dekk med. Men hvis du kikker litt på qxl og sånn så er det ofte noen brukte 17"dekk til salgs mvh Frank frasal@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Nå selger jeg felgene for 3000kr! men da må de hentes i grimstad Frank frasal@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Ka bil va disse meint å sitta på? veit du størrelsen på midthullet? Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Vet ikke størrelsen på midthullet, skal prøve å få målt det i løpet av kvelden. Disse var ment å sitte på en mercedes, men det ble gjort noe feil fra personen som solgte de for boltsirkelen viste seg ikke å passe. I følge personer som jobber på dekkverksted så er boltsirkelen sannsynligvis 4x100 og 4x108 siden det er 8 hull i felgene. Står utenpå kassa at det er universalfelger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by Frank S. Vet ikke størrelsen på midthullet, skal prøve å få målt det i løpet av kvelden. Disse var ment å sitte på en mercedes, men det ble gjort noe feil fra personen som solgte de for boltsirkelen viste seg ikke å passe. I følge personer som jobber på dekkverksted så er boltsirkelen sannsynligvis 4x100 og 4x108 siden det er 8 hull i felgene. Står utenpå kassa at det er universalfelger. Midthullet kan jo justeres med plastring da, så det er vel ikke så stort problem. Imponerende at vedkommende som kjøpte/solgte felgene å ikke sjekke antall bolthull da! Såvidt meg bekjent har alle Mercedeser 5 bolter :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Målte boltsirkelen med linjal nå. Da fikk jeg at den ble 4x100 og ca 4x114. Fikk dette når jeg måålte fra midten av hvert hull og diagonalt over til hullet på andre siden, tror dette er riktig måte å måle på. Dersom noen er interesserrt så er det ikke noe problem å bare få prøvd de på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 NÅ er boltsirkelen funnet nøyaktig ut. den er 4x100 og 4x114.4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Hadde det ikke vært for at jeg har bodd i Midt Norge, så hadde jeg kjøpt de momentant. Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lifflaff Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Har sendt deg mail på frasal@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg