primera_92 Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeg har nå fjernet den stanga med ford merket for å så skulle sette inn gitter, men så lurer jeg på hva folk har gjort for å fjerne den plast saken spm sitter i midten av grillen. bak der emblemet sto?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg, å endel andre tror jeg.. har tatt å klipt vekk den som trengs av det som stikker "utfor" av den plasten. Husker ikke helt hvordan det er bygd opp, men er nok lurt å ha den plasten mellom lyktene ca hel... Det fynka ihvertfall finfint hos meg :) (du klipper den på langs liksom, et par cm in, på midten er det vel stål, men det tar du lett med en liten baufil:D ) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Jeg bøyde faktisk grillen rundt... Det så helt jævlig ut når den var sølvgrå.. Men etter jeg lakket den svart ser en det ikke så godt.... Men tror det beste blir å kutte vekk noe av det....Men tror den holder lyktene stødig el no slikt.. Så ikke ta vekk for mye... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Bare ikke gjør som meg. Jeg kuttet vekk så mye plast at jeg kuttet bort festene til grillen. Slett ikke lurt. Håper jeg klarer å fikse det :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hehehe :hammer hellothere Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 det er ikke en ting man ikke kan kutte vekk med vinkel sliper :) hehe det ble bra resultat av det også:) får slene opp noen bilder av bilen snart jeg også, den må bare få øyelokk og slikt først.. er foresten ikke noen som har en bra og billig side som har øyelokk til mondeo??? eventuelt noen som forhandler det i vestfold distriktet? tusen takk for svar som jeg fikk, bilforumet er en herlig side:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg