SchancheRacing Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg har nå tatt initiativet til å sende en mail til Gatebil om at Mazdaklubben :hello: vil møte opp med ca. 15 biler... Regner med at vi får plass oppe på utstillingsområdet (gocartbanen), men får konkret svar over helgen. Nå hååååper jeg bare at folk er innstilte på å ha sine kjære stående der oppe blant folk, slik at vi faktisk kan få vist hva Mazda virkelig er! :fire: Så kom igjen gutta, hvem er med?? Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verzutiko Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Når er neste Gatebil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 16-18 ! dvs neste helg! Kom innom honda folka å hils på, på søndagen og da :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeg får ikke lagt på ny lakk til da... og har en sprekk i fangeren..... men skal se om jeg får satt bort bilen min om det går an. sette den som W.I.P :D vi er en gjeng på 15 fra bergen og england som kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMB__ Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 jeg har ikke akkurat så heftig bil av utseende da men kan jeg stå der også eller? Siter Mazda 626 2.0i 16v combi -88 x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert) x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket) x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hei. Kommer jeg, om det ikke "bøtter ned". Kjører enten GT-R eller REPU (-eller om jeg klarer å lure med noen "dårlige" kompiser, kanskje begge 2). BTW, hva koster det å komme inn og stille ut? Blir man flådd? (-slo meg mest etter at jeg tenkte å ta med 2 biler). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 tror vel det er 150 for å ha bilen der oppe, hele helgen.. Mer info her Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarx8 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hvis tiden strekker til så kommer jeg :) Siter www.moldestuket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 jeg får ikke lagt på ny lakk til da... og har en sprekk i fangeren..... men skal se om jeg får satt bort bilen min om det går an. sette den som W.I.P :D vi er en gjeng på 15 fra bergen og england som kommer :) Når kjører dere over. Har fått sammen motoren i dag, mangler bare kjølevæske. Men lommeboken er jo skrapt.... :( Og har en fot som ikke er helt egnet til å kjøre bil enda, etter å ha tråkket over og forstuet den. Så får se hva som skjer.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 laisen! vi kjører over på torsdag rett etter jobb :) være med, så heng på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 skua gjerne ha vært med æ å.. :driving men lommeboka inneholde 24,- etter diverse prosjekta på bila.. :magic pluss at en kompis har bursdag, så d blir vel nå alkohol istedenfor.. puke Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Har dere plass til en mx5 så møter eg opp, holder på å montere opp en supercharger og mangler reim så eg vet ikkje om eg får denne før helga.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 laisen! vi kjører over på torsdag rett etter jobb :) være med, så heng på :D Tviler på det blir noe tur, sliter med ankelen etter overtrakket. Så tror ikke eg greier å kjøre bil så langt enda.... :( Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Hei. Hvis du har fått en bekreftelse fra Gatebil om at vi har fått plass oppe, kan du ordne slik at alle som skal stille ut en Mazda får denne før de kommer? Så slipper vi misforståelser med vakter som viser oss ned i "hutaheita"-parkeringen. :thanks (OT-dette er den kuleste smilien) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Regner med å få en bekreftelse i løpet av dagen, sier ifra når jeg vet mer. Men å legge ut en bekreftelse hørtes ikke dumt ut! Skal få ordnet det så fort det lar seg gjøre! Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg