raz Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Kan noen hjelpe meg med å finne linker der det selges kicker subb... Er på utkikk etter 2 stk 12*1200W*600rms Kicker... Å tror dere at min audison srx3 klarer og drive to slike. Linkt til forsterkeren http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=SRx3&PHPSESSID=385229bf79dddbbe6c5d01b92a52cdff Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 tror nok den forsterkeren blir liten, bruk heller 1stk 12" solobaric L5 skulle gjerne lagt ut en link men jeg får ikke lov:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 41 20 32 50.... det er til autod... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Den solo baric l5 slår den bedre en den jeg egentli tenkte å ha?? Og klarer forsterkeren å drive 1 eller 2 slike? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 det er en L5 du sikter til:) jeg vil ikka anbefale å bruke mer en 1 bass på den forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Oki..Hvordan slår denne subben? skal inne i en golf 2. Å hva er pris for denne? Går det an å kjøpe gjennom dere!?? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Jeg er ute etter en subb som slår bra..de e baksete skal kjenne det skikkelig:) Digger bass!! Så du kan gjerne komme med noen andre forslag også. skal være en 12* Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hvorvidt du kan bruke 1, 2 eller flere basser på denne forsterkeren avhenger fult og helt av hvor lette elementene er å drive. Rent teknisk er Audison'en din en super amp til hyggelig pris, og vil fint kunne lage mye liv med flere av bassene på markedet i dag. Jeg kjenner ikke godt nok til nyere Kicker, likte de gamle godt så vidt jeg husker, men har, til nå, ikke blitt veldig imponert av det lille jeg har hørt av nyere utgaver. Dette kan dog skyldes helt andre faktorer enn bassens kvaliteter, og må således ikke sees som min oppfattning av Kicker. skal du kjøre 2 stk basser, bør nok disse være forholdsvis lettdrevne. Elettromedia har jo laget Hertz ES bassene for å skulle være et interessant alternativ i sammen med Audison sin SRx serie (om du ikke visste det, så er det samme produsent). Ellers er jo Morel sine subber enkle å få liv i. Av andre ting har vel også Image Dynamics et par basser som ikke er alt for effekthungrige. For ikke å glemme Focal. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Med en SRx3 vil jeg anbefale sub(er) med høy føslomhet. L5 er nok mindre følsom enn f.eks Hertz Es serie og Morel Elate. Sistnevnte er "bare" en 10" men jeg nevner den likevel. Skjønner ikke hvorfor du MÅ ha 12" når en 10" kan spille like høyt om ikke både høyere og bedre enn en annen 12 på samme forsterker well To Elate ville gitt deg trøkk så det holder, ellers er nok en singel Hertz ES 12" å anbefale her. Edit: Jeg leker ekko fra Glenn her ser jeg :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Mr. SQ skrev: Hvorvidt du kan bruke 1, 2 eller flere basser på denne forsterkeren avhenger fult og helt av hvor lette elementene er å drive. Rent teknisk er Audison'en din en super amp til hyggelig pris, og vil fint kunne lage mye liv med flere av bassene på markedet i dag. Jeg kjenner ikke godt nok til nyere Kicker, likte de gamle godt så vidt jeg husker, men har, til nå, ikke blitt veldig imponert av det lille jeg har hørt av nyere utgaver. Dette kan dog skyldes helt andre faktorer enn bassens kvaliteter, og må således ikke sees som min oppfattning av Kicker. skal du kjøre 2 stk basser, bør nok disse være forholdsvis lettdrevne. Elettromedia har jo laget Hertz ES bassene for å skulle være et interessant alternativ i sammen med Audison sin SRx serie (om du ikke visste det, så er det samme produsent). Ellers er jo Morel sine subber enkle å få liv i. Av andre ting har vel også Image Dynamics et par basser som ikke er alt for effekthungrige. For ikke å glemme Focal. mvh Glenn Hva med to 10" av de jeg har da, Glenn? Den Helix forsterkeren jeg har er jo ikke "kjempesvær" på effekt, og driver disse MEGET godt etter min smak.. Da snakker vi altså om 2 stk HERTZ HI ENERGY HX250 Impedanse er 4 Ohm (Kobles sammen i 2 Ohm) Tålighet: 93dB/SPL Frekvens: 23-300Hz Tåler: 900 W Peak, 450 W konturnierlig Vekt: 7,72 Kg Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg