trygg Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hei, er det noen i Tønsberg område som kan og vil justere mitt anlegg optimalt?da tenker jeg på dele frekvenser volt inn på forsterker ol.eventuelt bruke osciloskop for å "se"klipping. hilsen Dag Borg (carina e) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Send en PM til matador her på forumet. Han bor i nærheten av deg... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 der finnes en av de beste her i landet på den biten. nemlig Jonny Børset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jupp!!! Den gutten har ører av gull!!!!!!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jupp!!! Den gutten har ører av gull!!!!!!!! jøss,det var da voldsomt gutter,men takk skal dere ha.... :thumb Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Det stemmer jo... :) Når du kjem med capsen på hue og øra er nyvaska så er det bare nødt til å bli bra!!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hvor er det cossie_power holder til? :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hvor er det cossie_power holder til? :) Hei! Rindal, ovenfor/bortenfor Trondheim. Jonny, hvordan går det med bilen din?? Har vært dårlig oppdatering på linken din ang. byggingen. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hei! Rindal, ovenfor/bortenfor Trondheim. Jonny, hvordan går det med bilen din?? Har vært dårlig oppdatering på linken din ang. byggingen. Mvh Det skal skje litt i helga.. Legger ut bilder forløpende... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar s. Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hallo på dere.er tilbake på forumet nå gitt hilsen vidar. audi A6/alipine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 hallo på dere.er tilbake på forumet nå gitt hilsen vidar.audi A6/alipine. Ny bil og nye muligheter.. Se u tomorrow.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Send en PM til matador her på forumet. Han bor i nærheten av deg... Mvh Pål :thanks matador har nå fingret i annlegget.jeg har nå veldig mye mer/renere lyd enn ever. gleder meg til rudskogen og til nm-oslo. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Jeg tviler ikke et eneste sekund på det! matador er mannen skjønner du... Fikk du hørt på bilen hans forresten? Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Jeg tviler ikke et eneste sekund på det! matador er mannen skjønner du... Fikk du hørt på bilen hans forresten? Mvh Pål nei, ikke nå men det kommer håper jeg.Jeg har jo ikke sq lyd i bilen.men db drag trykk.Du har vel det?kommer du på rudskogen? hilsen Dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Det er meningen at jeg skal til Rudskogen ja. Får se om tiden strekker til. Jobber litt for mye (ifølge kona) nå om dagen men jeg skal se om jeg ikke ka ta turen. Tar jeg turen så skal jeg ta med en Sinfoni AMPLItude 150.2x som du kan sikkle på! yodude Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg