Gå til innhold

Bilexhibition i Bergen 8-9/10-05

Ranger emnet


Turbotrille

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en del plasser der oppe, men blir nok fullt..

Man kan vel gjerne låne plassene til skolen der også..

 

Noen som vet om det er åpner på fredag? Eller er det kun lørdag og søndag..

Det vil bli åpnet fredag kveld for dem som skal stille ut bilene sine, så de kan gjøre alt klart da om de ikke har lyst til å stå så altfor tidlig opp lørdagen. :)

 

Men det vil ikke bli åpent for publikum om fredagen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, fikk en liten oppdatering på hvilke biler som kommer, men husker ikke alle, skal prøve å få med så mange jeg klarer..

BMW 645 (nye typen) med en eller annen helt spesiell lakk

Polly med halvferdig Trans Am

Ferarri 360 eller 460 cab

Nyeste Mercedes S klasse med full Lorinzer styling

Dahlback med ihvertfall Golfen, kanskje en bil til

Andreas Vaa med Supraen

Aston Martin DB7

Renault Clio V6

Bad boy Porsche

Porsche GT3

Lotus turbo

Acura NSX

AMG 55 cab

Skyline (Haugesundsbil)

Ante fra Extremepower.no med sin 200SX

+++++

 

Dette er mange fete biler som aldri tidligere har vært i byen, så dette blir fett...

 

observert andreas vaa 20 min utenfor bergen. Kjørt supraen hele veien over fjellet. møtte han i 17:00 tiden i samnanger. Fy F... for en bil......!

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fete biler! Var der da folket rigget til. Er absolutt vært og ta turen opp må jeg si om dere tviler. Forresten, er det noen som hadde giddet og knipset ett bilde av jettaen min som er der? Sliter med og skaffe kamera, hadde vært kjekt og hatt noen bilder av den hellothere

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fete biler! Var der da folket rigget til. Er absolutt vært og ta turen opp må jeg si om dere tviler. Forresten, er det noen som hadde giddet og knipset ett bilde av jettaen min som er der? Sliter med og skaffe kamera, hadde vært kjekt og hatt noen bilder av den hellothere

 

Jeg kan prøve å ordne noen bilder senere.. Har tatt en del bilder..

 

Dahlback stilte forøvrig uten polo..

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår