m4tzor Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Orginal: Modd: Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Fett.. likte ikke helt carbonen! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Fett.. likte ikke helt carbonen! nei helt enig der.. syns ikke det var så lett... hehe Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Veldig bra for å være en førstemod :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg har laget en ny karbon tutorial, den kommer på hjemmesiden min snart. Må bare få lagt den ut:D bilen ser bra ut den. bakgrunnsbyttet ser greit ut. bare fortsett å modd så blir du bedre;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg