Taggen Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Har så vidt fått begynt med mitt prosjekt. Her er det jeg skal ha inn i bilen: Sony CDX M850 MP headunit. Sony MV-101 DVD Spiller. En 7" in dash skjerm. Frontsette er er DLS Ultimate pro 3 Veis.. 3stk 12" Pioneer TS-W121SPL i Kassa jeg skal bygge.. Rockford Fosgate punch 6002 Rockford Fosgate punch 200.4 Begynt å rive ut interiøret baki, skal dempes med asfalt matter.. Første gang jeg bygger noe "litt" stort, så det blir spennende og se hvordan dette går Kom gjerne med innspill/komentarer... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Har begynt å legge asfalt på bakluka... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Har begynt med frontsette nå. Skal ha 5 1/4" i dørene og 3,5" og diskanten oppe på dasjen. Driver nå og lytter meg frem til en ok posisjon og få plassert høytalerne på. Men lurer på en ting. Har det noe å si på lyden og si hvor diskanten sitter i forhold til 3.5"?? Sånn jeg har prøvd de nå sitter 3,5" ytterst mot A-stolpen og diskanten rett innafor...litt skrått vendt bakover... Noen som skjønner hva jeg mener? Legger ut bilde av det i morra, så er det lettere og se.... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Knipsa litt bilder av frontsette i dag.. Driver som sagt og lytter meg litt frem.. Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Knipsa litt bilder av frontsette i dag.. Hm.. Er det en Dls mellomtone? Ikke en RFR1403.. Skulle du trenge no hjelp, er ikke den langt unna.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ja det stemmer nok det ja,,hehe Det er ikke en dls mellomtone nei, det er en rf ja. Jo takk for det,,kan kanskje trenge litt hjelp etterhvert... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ja det stemmer nok det ja,,heheDet er ikke en dls mellomtone nei, det er en rf ja. Jo takk for det,,kan kanskje trenge litt hjelp etterhvert... Kommer også fra riktig tidsalder i RF`s historie.. Sent 90-tall.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ja det er mye mulig det, da vet du mer enn meg. De fulgte med det frontsette jeg kjøpte... :) Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg