gundersenautoparts Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Politiet i Tyskland brukte såvidt jeg vet golf 1 som politibil. Er det noen av dere der ute som har noen bilder til meg? Holder på med et lite prosjekt... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Politiet i Tyskland brukte såvidt jeg vet golf 1 som politibil. Er det noen av dere der ute som har noen bilder til meg? Holder på med et lite prosjekt... hellothere Bare en modellbil, men du får et visst inntrykk her... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Politiet i Tyskland brukte såvidt jeg vet golf 1 som politibil. Er det noen av dere der ute som har noen bilder til meg? Holder på med et lite prosjekt... hellothere har du sett golfen til pål havnevik ? er riktignok en golf 2 da, men ser jo prikk lik ut.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 har du sett golfen til pål havnevik ? er riktignok en golf 2 da, men ser jo prikk lik ut.. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 takker håkon :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Går en golf 2 i bergen som er en orginal øst tysk politibil. Den er helt grønn da, det som er tatt vekk er emblemene.Inni er den brun med seter i ett slags delskinn. Er ikke behandlet så bra, hadde blitt bra hvis noen fikk kjøpe den og fikse den opp.. En en ansatt ved Årstad Vgs sin.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Dere som har peiling på gamle vag biler, lurte på om dere kunne fortelle meg hvor jeg kunne få kjøpt kanaler til en 87 modell caddy? Uten at det koster skjorta... :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg