raz Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hallo,jeg skal kjøpe meg en kasse til min 12* subb, men så lurer jeg på om hvor det er best å ha lufte hålene,oppåkassen eller på siden eller på fremmsiden, er ute etter at den slår best,skla inn i en golf 2.=) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hallo,jeg skal kjøpe meg en kasse til min 12* subb, men så lurer jeg på om hvor det er best å ha lufte hålene,oppåkassen eller på siden eller på fremmsiden, er ute etter at den slår best,skla inn i en golf 2.=) Jeg variere mellom i baffelen (den siden sub står) og oppå kassa. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 For det første så er det ikke "luftehull" med nøye avstemte porter med en viss diameter og lengde for å avlaste elementet på en lav frekvens som dette ikke er i stand til å gjengi "på egenhånd". Som regel så blir porten plassert på samme side som elementet. Altså baffelen. Hvis porten blir plassert på en annen side så kan en få fasefeil. Alt dette kommer selvsagt an på hvordan elementet er ledet inn i kupèen eller i bagasjerommet... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg