Gå til innhold

Eksos

Ranger emnet


OLW

Anbefalte innlegg

Noen som har en god oppskrift ?

 

Tenkte og gå for 2.5 " hele veien . har grenrør . hvilke dempere bør jeg bruke +?

 

 

Jeg kjøpte 2,5" rør på Mekonomen og en 3,5" endestykke fra RaceLand (karbonert) og satte sammen, ingen mellompotte enda, blir sinnsykt gromt svev da iallefall,er iallefall den billigste måten:)...Men du vekker naboene om kvelden da:P....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du gjør er å stikke på en bilrekvisita sjappe som har rør, sier du skal bygge eksos og spørr om du kan ta med diverse rør, for så og ta med tilbake de rørene du ikke kom til å bruke slik at du får pengene tilbake.

Jeg gjorde dette, brukte en japse potte i carbon, superprint mellompotte og 2,5 rør.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tror eg skal ha mellomdemper. kas vinkler og sånn kjøpte du ?

 

kjøpte et rør på 1000mm, et på 500mm og to 90 graders bøyer, og til slutt en overgang fra originaldimensjonen på eksosanlegget til 2,5"...Det 500mm røret brukte jeg helt bakerst med lydpotta, det kan jo hende det må kappes eller forlenges litt, for det kommer an på hvilken lydpotte du skal ha bakerst...Men med den ppotta jeg har passet det helt perfekt med de rørene uten at de trengte å kappes...Her er et bilde :

Raceland endepotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To 90 graders bøyer blir vel brukt som erstatning for mellompotta.... Kan legge t at Raver sin har den feileste lyden eg har hørt i en corrado!

 

Ja mellom potta blir erstattet med de to bøyene...Og hva er begrunnelsen for at du mener det er den "feileste" lyden du har hørt i en corrado??...Helt ærlig så tror jeg du hørte den når det var halvferdig...

 

I Tillegg må jeg spørre hvordan du har kommet frem til ordet: Feileste???

Kan ikke huske det stod i ordboken:P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mellom potta blir erstattet med de to bøyene...Og hva er begrunnelsen for at du mener det er den "feileste" lyden du har hørt i en corrado??...Helt ærlig så tror jeg du hørte den når det var halvferdig...

 

I Tillegg må jeg spørre hvordan du har kommet frem til ordet: Feileste???

Kan ikke huske det stod i ordboken:P...

 

kanskje han mente feiteste? hehe.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, feiteste mente jeg!

 

Oki:)...Da fikk vi forklaring på det spørsmålet:D...

Men hvordan har du hørt bilen min??Hvilken Corrado kjører du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meg så var og viomsa rundt bilen din me en ny ISV til deg på veibil...

 

Åja stemmer det ja, burde jo ha husket det:)...Litt glemsk jeg av og til:P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår